2014. október 24., péntek

#Filmajánló~Öngyilkosok szobája

Sziasztok c:
Nos az én nevem Evangeline és lány vagyok :D Én nagyon sok film és zene ajánlót hozok majd nektek,mert hát ugye azért vagyok itt.
1 héten 2-szer hozok zene és film ajánlót,de vágjunk is bele
Sokáig töprengtem,hogy melyik filmet hozzam így a kedvencemet ajánlom.
~
Cím:Öngyilkosok szobája-Sala samobójców
Trailer:Trailer(KATT RÁ)
Tudom,hogy nem magyar,de csak ilyen van.Youtubeon fent van feliratosan az egész film c:
Hogy miről is szól?
Főszereplőnk neve Dominik aki eléggé nagy butaságot csinál már a film elején és ezután következnek a véletlenek amik a facebookon landolnak több 100 lájkkal.Dominiknak ez nem tetszik és egy idő folytán bekerül az "Öngyilkosok szobájába".Ott megismerkedik egy lánnyal Sylwia-val akibe beleszeret.





Véleményen a filmről:
Igaz történet alapján készült film.Eléggé hátborzongató,hogy ilyenek tényleg vannak.Őszintén szólva a lány irányította már a fiú életét.Teljesen Rómeó és Júlia történet az egész.Azért tetszett,mert együtt éreztem Dominikkal mivel a facebook és a társadalom tette tönkre az életét.Én a film végén eszméletlenül sírtam.A végéről nem szeretnék beszélni nézzétek meg :) Lesznek olyan emberek akiket nem hat meg,de én értettem a lényegét is szóval bömböltem szinte már.

Mondjuk a filmnek nem csak a vége ilyen siratós szerintem.Tehát összegezve nekem tetszett a film.Mikor először hallottam a filmről és megnéztem a címét magyarul megijedtem,hogy úristen mit akarok én megnézni,hogy mutatják az öngyilkosokat és ilyenek.Hát lényegében nem.
Lenne még több képem is,de már csak párat csatolok:D
Pontozás:10/8-re értékelném a filmet c:
Tudom ez így most rövidre sikerült,de hosszabbak is lesznek c:

~Evangeline

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése